Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu – Bc. Igor JELÍNEK
Bc. Igor JELÍNEK
Master's thesis
Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. it the Romanian market
Abstract:
Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.Abstract:
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. in the Romanian market is arranged into three clear parts {--} theory, analysis and project. This tried discloses sturcture of the logical steps needed in the processes of analysis, development and implementation of the prestigious global organization{\crq}s marketing strategy in the Romanian market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
12703
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Janka Ladová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNEK, Igor. \textit{Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/9zgg2u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELÍNEK, Igor. Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu . Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Karel Chromý -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá