Bc. Igor JELÍNEK

Master's thesis

Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. it the Romanian market
Abstract:
Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.
Abstract:
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. in the Romanian market is arranged into three clear parts {--} theory, analysis and project. This tried discloses sturcture of the logical steps needed in the processes of analysis, development and implementation of the prestigious global organization{\crq}s marketing strategy in the Romanian market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier: 12703

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Janka Ladová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JELÍNEK, Igor. Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu . Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing