Tvorba marketingové strategie pro podnik – Bc. Karel Chromý
Bc. Karel Chromý
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie pro podnik
The building of marketing strategy for a company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie podniku, působícího v oblasti zdravotnictví. Za pomoci analýz určuje jeho silné a slabé stránky a snaží se vystihnout příležitosti a hrozby plynoucí z jeho marketingového prostředí. Navrhuje marketingovou strategii pro zlepšení současné situace a konkurenceschopnosti podniku.Abstract:
The diploma thesis focuses on creating a marketing strategy for a company operating in the healthcare field. By use of analyses it identifies the company´s strengths and weaknesses and tries to perceive opportunities and threats resulting from its marketing environment. The thesis suggests a marketing strategy aimed at improving the current situation and the company´s competitiveness.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/f9dk9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Mgr. Václav Polata
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec