Analýza marketingu vybrané památky UNESCO – Bc. Hana Vedralová
Bc. Hana Vedralová
Bachelor's thesis
Analýza marketingu vybrané památky UNESCO
Marketing Analysis of a Selected UNESCO World Heritage Site
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy sociálních sítí zhodnotit marketing zvolené památky UNESCO. Pro potřeby zpracování bakalářské práce byla zvolena UNESCO památka vila Tugendhat. Pro zvolenou památku byla vypracována analýza sociálních sítí Instagram, Facebook a YouTube. Metodikou zvolenou k vypracování práce je v teoretické části rešerše dostupných materiálů a v praktické části analýza dat …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing of the selected UNESCO site based on social network analysis. For the purpose of the bachelor thesis the UNESCO monument Villa Tugendhat was chosen. A social network analysis of Instagram, Facebook and YouTube was carried out on the selected monument. The methodology chosen for the elaboration of the thesis is in the theoretical part a search …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Vila Tugendhat v souvislostech cestovního ruchu města Brna
Aneta Jelínková -
Vila Tugendhat
Michal Chemišinec -
Japonské vlivy v architektonickém díle Franka Lloyda Wrighta a Miese van der Rohe. Srovnání vily Tugendhat v Brně a Waterfall House v Bear Run
Viola Šťastná -
Návrh konstrukčního řešení a zpracování projektové dokumentace stavby: Vila Tugendhat 2013
Tomáš KINSKÝ -
Management plán Vily Tugendhat v Brně
Eliška Veselovská -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024