Bc. Monika Špryncová

Bakalářská práce

Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk

Streamlining the process for evidence and requirements solving of IS operations and procedures addressing using the internal and maintenance services HelpDesk
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku systémů zákaznické podpory. Na ukázce existujícího systému zákaznické podpory, nazvaného HelpDesk, je provedena klasifikace a zmapování procesů probíhajících v rámci systému. Dále jsou, na základě analýzy současného stavu a dotazníkového šetření mezi uživateli, identifikovány problematické a neefektivní oblasti a procesy, a navrhnuta doporučení a řešení …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on problematics of customer support systems. The main aim of this work is to classify and monitor the individual processes of one of such a system called HelpDesk. Based on the analysis of current situation and survey I have applied for active users I wanted to find problematical and ineffective points and suggest recommendations for possible solutions in order to streamline …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Jirava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Špryncová, Monika. Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika ve veřejné správě