Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014 – Bc. Kristýna Chaloupková
Bc. Kristýna Chaloupková
Bakalářská práce
Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014
The Analysis of the Senate Electoral Campaign Strategy. The case study of Vyskov in 2014
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá volební strategií a užitím nástrojů politického marketingu jako například segmentace, zacílení, umístění v senátních kampaních a to v roce 2014 ve volebním obvodě č. 57 - Vyškov. Práce se zaměřuje na základní komponenty, které utvářejí volební strategii jako je například volební plán, organizace kampaně, složení volebního štábu, tvorba sdělení a hledání témat. Práce si klade …víceAbstract:
Thesis is about electoral strategy and using of political marketing as segmentation, targeting, positioning in senate campaign in 2014 in constituency number 57 - Vyškov. Campaign plan, organiaztion campaign, composition of election team, message and finding themes are the most important commponents of elecoral strategy. The thesis can brings full vision to procces senate campaing in this constituency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kq4il/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jakub Hnát
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALOUPKOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zl0wo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová