Bc. Jana Kolářová

Diplomová práce

Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování

The Psychological Aspect of Consumer Decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty procesu nákupního rozhodování spotřebitele, především při volbě značek sportovního oblečení. V teoretické části je charakterizována osobnost spotřebitele a jeho chování během celého nákupního procesu a jaké faktory jej při rozhodování ovlivňují, okrajově je zmíněn vliv značky na spotřebitele. V metodické části jsou určeny postupy získávání primárních …více
Abstract:
This thesis deals with the psychological aspects of the process of consumers buying decisions. Its content focuses on consumer decision when choosing brands of sportswear. The theoretical section describes the consumer's personality and his or her behaviour during the whole buying process and the factors that can influence decision-making. The influence of the brand name is marginally mentioned as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní