Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování – Bc. Jana Kolářová
Bc. Jana Kolářová
Diplomová práce
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
The Psychological Aspect of Consumer Decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty procesu nákupního rozhodování spotřebitele, především při volbě značek sportovního oblečení. V teoretické části je charakterizována osobnost spotřebitele a jeho chování během celého nákupního procesu a jaké faktory jej při rozhodování ovlivňují, okrajově je zmíněn vliv značky na spotřebitele. V metodické části jsou určeny postupy získávání primárních …víceAbstract:
This thesis deals with the psychological aspects of the process of consumers buying decisions. Its content focuses on consumer decision when choosing brands of sportswear. The theoretical section describes the consumer's personality and his or her behaviour during the whole buying process and the factors that can influence decision-making. The influence of the brand name is marginally mentioned as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/in1za/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková