Bc. Lanc Lanc

Bachelor's thesis

Obsahová analýza reklamních kampaní

Content analysis of advertising campaigns
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá marketingové nástroje třech firem se sportovním zbožím působících na českém trhu. Cílem práce je na základě obsahové analýzy reklamních kampaní vytvořit soubor pravidel pro jejich tvorbu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingové komunikace, reklamních médií a obsahové analýzy. V praktické části jsou nejprve představeny zkoumané firmy a jejich reklamní …more
Abstract:
The bachelor’s thesis will examine marketing tools of three sport goods companies on the Czech market. The aim of this work is to execute content analysis of marketing campaigns and to create a set of rules for their creation. The theoretical part explain the concepts of marketing communication, marketing media and content analysis. In the practical part is firstly introduse researched companies and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2022
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management