Bc. Lanc Lanc
Bachelor's thesis
Obsahová analýza reklamních kampaní
Content analysis of advertising campaigns
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá marketingové nástroje třech firem se sportovním zbožím působících na českém trhu. Cílem práce je na základě obsahové analýzy reklamních kampaní vytvořit soubor pravidel pro jejich tvorbu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingové komunikace, reklamních médií a obsahové analýzy. V praktické části jsou nejprve představeny zkoumané firmy a jejich reklamní …moreAbstract:
The bachelor’s thesis will examine marketing tools of three sport goods companies on the Czech market. The aim of this work is to execute content analysis of marketing campaigns and to create a set of rules for their creation. The theoretical part explain the concepts of marketing communication, marketing media and content analysis. In the practical part is firstly introduse researched companies and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jiiwx/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
PPC reklamní kampaně
Dominika Bukovská -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Analýza marketingové kampaně dle určitého segmentu
Anton Ihnatovich -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova