Das Nationale als Bestandteil der Ausdrucksmittel der Werbung – Veronika DOHNALOVÁ
Veronika DOHNALOVÁ
Bakalářská práce
Das Nationale als Bestandteil der Ausdrucksmittel der Werbung
National Identity Reflected in the Language Means of Advertising
Abstract:
The name of this bachelor thesis is "National Identity Reflected in the Language Means of Advertising". The thesis is divided into two parts. In the theoretical part there is definied the term "Advertising" from the economical point of view as well as from the linguistic. There are explained other terms such as the Purpose of Advertising, the Target Group or the Types of Media. The author also focuses …víceAbstract:
Téma této bakalářské práce se nazývá "Národní identita jako součást jazykových prostředků reklamy". Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je charakterizován termín "reklama" a to jak z ekonomického, tak i z jazykového hlediska. Jsou vysvětleny termíny jako cíl reklamy, cílová skupina nebo druhy médií. Zvláštní pozornost je věnována také jazyku reklamy. V praktické části se autorky zabývá …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOHNALOVÁ, Veronika. Das Nationale als Bestandteil der Ausdrucksmittel der Werbung. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková a kulturně-historická identita Černé Hory
Kamila Chalupová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam
Kristyna Pavlickova -
Analýza reklamy na sociálních sítích
Simona Vidnerová -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Mariya Ryzhikova