Veronika DOHNALOVÁ

Bakalářská práce

Das Nationale als Bestandteil der Ausdrucksmittel der Werbung

National Identity Reflected in the Language Means of Advertising
Abstract:
The name of this bachelor thesis is "National Identity Reflected in the Language Means of Advertising". The thesis is divided into two parts. In the theoretical part there is definied the term "Advertising" from the economical point of view as well as from the linguistic. There are explained other terms such as the Purpose of Advertising, the Target Group or the Types of Media. The author also focuses …více
Abstract:
Téma této bakalářské práce se nazývá "Národní identita jako součást jazykových prostředků reklamy". Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je charakterizován termín "reklama" a to jak z ekonomického, tak i z jazykového hlediska. Jsou vysvětleny termíny jako cíl reklamy, cílová skupina nebo druhy médií. Zvláštní pozornost je věnována také jazyku reklamy. V praktické části se autorky zabývá …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Andrea Königsmarková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOHNALOVÁ, Veronika. Das Nationale als Bestandteil der Ausdrucksmittel der Werbung. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina