Compatibility of luxury and the concept of simply living – Barbora Soukupová
Barbora Soukupová
Master's thesis
Compatibility of luxury and the concept of simply living
Compability of luxury and the concept of simple living
Abstract:
Je konzumace luxusního zboží a služeb alespoň v některých ohledech slučielná s žitím v jednoduchosti? Pro většinu lidí je odpověď na tuto otázku jednoznačná. Na první pohled se zdá, že není možné najít společné body. Luxus bývá často spojován a používán jako synonymum pro přebytek, opulenci a zbytečnosti. Jak je možné stejné slovo i jen použít v jedné větě s konceptem, který mluví o odříkání, jednoduchosti …moreAbstract:
Is luxury consumption incompatible with simple living? ... or not? For most of the people the question and the answer are obvious. On the first sight, it seems that there is no compatibility at all. How can luxury that is often connected and used as a synonym for opulence, excessive useless things and so on be even placed in one sentence with such a frugal concept as simple living? The purpose of this …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24790
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Marija Tisovski
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vliv krizí na sektory produkující luxusní statky a služby
David Jevčák -
Luxusní cestovní ruch v Moravskoslezském kraji
Andrea ILYKOVÁ -
Cenová politika pražských hotelů se zaměřením na luxusní hotelový trh
Kamil Saňák -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Luxusní cestování
Andrea Lukavská -
Marketingová komunikace luxusního zboží a služeb (Segment luxusních a sportovních vozů)
Tomáš Peteřík -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková