Compatibility of luxury and the concept of simply living – Barbora Soukupová
Barbora Soukupová
Master's thesis
Compatibility of luxury and the concept of simply living
Compability of luxury and the concept of simple living
Anotácia:
Je konzumace luxusního zboží a služeb alespoň v některých ohledech slučielná s žitím v jednoduchosti? Pro většinu lidí je odpověď na tuto otázku jednoznačná. Na první pohled se zdá, že není možné najít společné body. Luxus bývá často spojován a používán jako synonymum pro přebytek, opulenci a zbytečnosti. Jak je možné stejné slovo i jen použít v jedné větě s konceptem, který mluví o odříkání, jednoduchosti …viacAbstract:
Is luxury consumption incompatible with simple living? ... or not? For most of the people the question and the answer are obvious. On the first sight, it seems that there is no compatibility at all. How can luxury that is often connected and used as a synonym for opulence, excessive useless things and so on be even placed in one sentence with such a frugal concept as simple living? The purpose of this …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedúci: Hana Machková
- Oponent: Marija Tisovski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24790
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv krizí na sektory produkující luxusní statky a služby
David Jevčák -
Luxusní cestovní ruch v Moravskoslezském kraji
Andrea ILYKOVÁ -
Cenová politika pražských hotelů se zaměřením na luxusní hotelový trh
Kamil Saňák -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Luxusní cestování
Andrea Lukavská -
Marketingová komunikace luxusního zboží a služeb (Segment luxusních a sportovních vozů)
Tomáš Peteřík -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková