Karel Samek
Bachelor's thesis
Branding firmy Preciosa Lighting
Branding of company Preciosa Lighting
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na strategické řízení značky. Tématem této práce je branding sklářské firmy Preciosa, divize Lighting. Cílem práce je návrh na zlepšení procesu budování značky ve firmě Preciosa. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy a porovnání tří sklářských značek s použitím systému archetypů. Bylo zjištěno, že sklářské firmy postupují v procesu budování značky velice podobně. Jako …viacAbstract:
This thesis is aimed on strategic brand building. Topic of this thesis is branding in Preciosa Lighting. The aim of this thesis is the proposal to improve the process of brand building of this company. These suggestions are based on analysis of brand building of three brands of glassworks with use of archetypes. It has been discovered that glassworks use very similar techniques. Some practical suggestions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
Diana Rilscaia
Názov
Vložil
Vložené
Práva