Diana Pestereva
Bachelor's thesis
YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu
YouTube as a relationship marketing tool
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je ukázat vliv sociálních sítí, zejména platformy YouTube na zákazníky, firmy a marketing. K dosažení cíle bakalářské práce bude využito odborná literatura a osobní znalosti a zkušenosti které jsem získala prostřednictvím vlastního blogu.Abstract:
The main goal of the bachelor thesis is to show the impact of social networks, especially the YouTube platform on customers, companies and marketing. To achieve the aim of the bachelor thesis, I will use the professional literature and the personal knowledge and experience I gained through my own blog.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wfxsl/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Distribučná platforma YouTube vo vzťahu k detskému divákovi v Českej republike a na Slovensku
Jaroslav Mottl -
Vliv YouTube na spotřební chování dětí od 10 do 14 let
Filip Türkott