Bc. Zuzana Menšíková

Diplomová práce

Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní

Specifics of social advertising in worldwide campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje specifika sociální komunikace v rámci globálních reklamních kampaní. Definuje kulturní faktory ovlivňující podobu komunikace v různých lokálních prostředích. Obsahem práce je i definice sociální reklamy, její strategie, positioning a cílová skupina příjemců. Práce formuluje rozdíly mezi sociálním a komerčním marketingem. Zabývá se etickými aspekty sociálního marketingu …více
Abstract:
This diploma thesis analyses the specifics of social advertising in worldwide campaigns. It describes the cultural factors influencing the form of communication in various local enviroments. It contains a definition of social advertising, its strategy, positioning and target groups, and explains how social marketing differs from commercial marketing. It is focused on the ethical aspects of social marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní