Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o. – Zdeněk Řeháček
Zdeněk Řeháček
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Proposal of marketing strategy to strengthen the brand and customer loyalty of COOLNA Z&M s. r. o.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na návrh komplexní marketingové strategie pro společnost COOLNA Z&M s. r. o. s cílem posílení brandu a loajality zákazníků. Hlavním úkolem je vytvořit systematický plán, který povede ke zvýšení povědomí o značce "COOLNA kavárna a čajovna", zlepšení její atraktivity a v konečném důsledku také k nárůstu počtu loajálních zákazníků a tržeb o 40 % do konce roku 2025. Práce obsahuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a comprehensive marketing strategy for COOLNA Z&M s. r. o. aimed at strengthening the brand and customer loyalty. The main task is to create a systematic plan that will lead to increased awareness of the "COOLNA café and tea room" brand, improvement of its attractiveness, and ultimately to an increase in the number of loyal customers and revenue by 40% …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Kateřina Bočková, Ph.D. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHÁČEK, Zdeněk. \textit{Návrh marketingové strategie k~posílení brandu a~zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z\&{}M s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a0d586/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Návrh marketingové strategie vybraného obecního podniku
Aneta Cipryánová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
Veronika Chapaeva