Jana Mňahončáková

Diplomová práce

Sociální sítě a možnosti jejich využití pro účely komerční prezentace firem

Social networking as a form of commercial presentation of companies
Anotace:
Marketingové využití sociálních sítí patří v současnosti k velmi diskutovaným tématům. Zatímco zahraniční společnosti social networking ke komerčním účelům běžně používají, české firmy zatím zaostávají. V budoucnu se však dá očekávat zvýšení zájmu a běžné zařazení do komunikačních mixů.
Abstract:
Commercial usage of social networking is one of the most discussed topic in marketing these days. There are two general ways how to use social network -- to built communities of social networks' users and to advertise in classic display advertising. Czech companies do not place social network to their communication mix so often as foreign ones. They still have to learn how to create the most effective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Uhlíř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15901