Adéla Rochová

Master's thesis

Komunikační strategie hotelu

Communication strategy of the hotel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií a jejími nástroji Boutique Hotelu SwissHouse v Mariánských Lázních. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit komunikační nástroje, které jsou hotelem využívány, a navrhnout doporučení pro zkvalitnění budoucí komunikační strategie. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce specifikuje komunikační mix, trendy …more
Abstract:
The thesis deals with the communication strategy and its tools of the Boutique Hotel SwissHouse in Marianske Lazne. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the communication tools that are used by the hotel and to propose recommendations for improving the future communication strategy. The thesis is divided into two main parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Blanka Bejdáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82799

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch