Konkurenceschopnost podniku v českém vlastnictví – Ing. Petr Blažek
Ing. Petr Blažek
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost podniku v českém vlastnictví
Competitivness of the Czech owned company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce pojmenované „Konkurenceschopnost podniku v českém vlastnictví“ je problematika rozdílné míry konkurenceschopnosti českých firem a jejich stability při dosahování dlouhodobě uspokojivých hospodářských výsledků. Cílem je proto identifikace faktorů majících hlavní vliv na úroveň jejich konkurenceschopnosti, přičemž pozornost je zaměřena především na celistvý koncept strategického …víceAbstract:
The subject of the bachelor work titled „Competitiveness of the Czech owned company“ is a problem of different rates of competitiveness and stabile reaching of long-term satisfying economic results of Czech companies. The goal is therefore an identification of factors having a significant influence on their competitiveness level, whereas a special attention is focused on a compact concept of a strategic …víceKlíčová slova
konkurenceschopnost konkurenční výhoda strategické myšlení celistvý koncept strategického řízení strategická analýza strategie specifika českých podniků competitiveness competitive advantage strategic thinking compact concept of a strategic management strategic analysis strategy specifics of Czech companies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgjtp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika českých rodinných podniků, jejich vliv na výkonnost a tvorbu hodnoty
Pavla Srbová -
Specifika českých rodinných podniků, jejich vliv na výkonnost a tvorbu hodnoty
Pavla Srbová -
Specifika ruské klientely v turismu
Mariana Ivasyshyn -
Analýza a ocenění podniku
Petra Šínová -
Specifika účtování v zemědělském podniku
Filip TOMAN -
Specifika sociálního podniku v České republice v porovnání s Anglií
Veronika VOTRUBOVÁ -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia