Hemisha Patel

Diplomová práce

Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior

Abstract:
The buying behaviour of the ultimate consumer refers to Consumer Buying Behaviour. Shopping habits, purchasing behavior, the brands bought earlier, reference from his friends and family specificities and characteristics of the retailers he visits are some of the factors that influence the individual in what he is and in his decision-making process. Each one of these factors cause the ultimate result …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses a11iif a11iif/2
1. 4. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 4. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.