Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior – Hemisha Patel
Hemisha Patel
Diplomová práce
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Abstract:
The buying behaviour of the ultimate consumer refers to Consumer Buying Behaviour. Shopping habits, purchasing behavior, the brands bought earlier, reference from his friends and family specificities and characteristics of the retailers he visits are some of the factors that influence the individual in what he is and in his decision-making process. Each one of these factors cause the ultimate result …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović
Název
Vložil
Vloženo
Práva