Vzdělávání žáků s mentální disabilitou na příkladu večerní školy – PhDr. Mgr. Jana Foralová
PhDr. Mgr. Jana Foralová
absolventská práce studenta CŽV
Vzdělávání žáků s mentální disabilitou na příkladu večerní školy
Education of students with mental disabilities in the social care evening school
Abstract:
Předložená práce popisuje systém vzdělávání osob s mentální disabilitou skrze školskou soustavu a její neoficiální doplněk realizovaný prostřednictvím sociálních služeb. Současně představuje přípravu na vyučovací hodinu pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami kvůli jejich, zpravidla středně těžké, mentální disabilitě s tématem „Umírání a smrt blízkých osob“; to vše v rámci tzv. večerní školy …moreAbstract:
The presented work describes the system of education of persons with mental disabilities through the educational system and its informal supplement implemented through social services. At the same time, it presents preparation for a lesson with the theme "Dying and death of loved ones" for pupils with special educational needs due to their, usually moderate, mental disability. This is done through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORALOVÁ, Jana. \textit{Vzdělávání žáků s~mentální disabilitou na příkladu večerní školy}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Available from: https://theses.cz/id/a18gpl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA