The Branding Dilemma: Why Local Brands Might Be Stronger Than Global Brands? – Duygu Bozkir
Duygu Bozkir
Diplomová práce
The Branding Dilemma: Why Local Brands Might Be Stronger Than Global Brands?
The Branding Dilema: Why Local brands Might Be Stronger Than Global Brands ?
Anotace:
Tato práce se zabývá podmínkami, které mohou pomoci společnostem na domácím trhu v konkurenčním boji proti mezinárodním společnostem. Tyto společnosti, které se orientují na domácí trh, mají větší šanci uspět na domácím trhu než je všeobecně uznáváno. Společně s globalizačními trendy se globální značky rozšiřují kamkoliv, jelikož mohou využít vysokého podílu kapitálu a značných zkušeností získaných …víceAbstract:
This paper discuss the conditions which may allow local brands to outperform global ones in order to show that there is a higher chance for local brands to succeed than what is commonly thought. Together with current globalization trends, global brands are expanding everywhere as they build on their high level of economic resources and rich experiences in various markets. Even though global synergy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Local Brands Acquired by Global Corporations – Impacts on Marketing Strategy
Alexander Belogorodskiy