Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace – Martina Sikorová
Martina Sikorová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace
Customer Satisfaction Analysis of Services of a Selected Organization
Abstract:
Analýza spokojenosti zákazníka v ubytovacích službách. Cílem této práce je zjistit spokojenost či nespokojenost zákazníků se službou v ubytovacím zařízení. Bakalářská práce porovná úroveň kvality s její důležitostí u jednotlivých aspektů. Tato komparace pomůže vyvodit možné změny ke zlepšení kvality služeb dle největších nedostatků. Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí dotazníku. Vyhodnocení proběhlo …moreAbstract:
Analysis of customer satisfaction in the accommodation. The main goal of this thesis is to find out satisfaction or dissatisfaction with the service in the accommodation facility. The thesis compares the level of quality with its importance in individual aspects. This comparison will help deduce possible changes to improve the quality of services by major deficiency. A survey of service quality was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143528
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: Pavel Blecharz
- Reader: Lída Škrobánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIKOROVÁ, Martina. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/a1gcvr/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Adela Šimčová -
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes