Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku – Bc. Jan Astl
Bc. Jan Astl
Master's thesis
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Application Multimedia Communications in the Marketing Communications Mix
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace se zaměřením na multimédia a jejich potenciál pro plnění funkcí nástrojů marketingového komunikačního mixu v moderní integrované marketingové komunikaci. První tři kapitoly studie jsou tedy věnovány charakteristice moderní marketingové komunikace, jejím cílům, strategiím, a následně využití multimédií v technikách, prostředcích jednotlivých …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications, focusing on multimedia and their potential to fulfill the functions of tools of marketing communication mix in modern integrated marketing communications. The first three chapters are therefore devoted to the study of the characteristics of modern marketing communication, its goals, strategies, and then use multimedia techniques, means of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mujli/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Marketing a marketingová komunikace divadla
Tereza Ibrová -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
Tereza Kučková -
Multimédia v marketingové komunikaci podniku – analytická studie vybraných implementací multimediálních sdělení v marketingovém komunikačním mixu
Lukas Hančík