Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku – Bc. Jan Astl
Bc. Jan Astl
Master's thesis
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Application Multimedia Communications in the Marketing Communications Mix
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace se zaměřením na multimédia a jejich potenciál pro plnění funkcí nástrojů marketingového komunikačního mixu v moderní integrované marketingové komunikaci. První tři kapitoly studie jsou tedy věnovány charakteristice moderní marketingové komunikace, jejím cílům, strategiím, a následně využití multimédií v technikách, prostředcích jednotlivých …viacAbstract:
This thesis deals with marketing communications, focusing on multimedia and their potential to fulfill the functions of tools of marketing communication mix in modern integrated marketing communications. The first three chapters are therefore devoted to the study of the characteristics of modern marketing communication, its goals, strategies, and then use multimedia techniques, means of marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mujli/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu
Jiří Kokmotos -
Marketing a marketingová komunikace divadla
Tereza Ibrová -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
Tereza Kučková -
Multimédia v marketingové komunikaci podniku – analytická studie vybraných implementací multimediálních sdělení v marketingovém komunikačním mixu
Lukas Hančík