L2 Vocabulary Learning in Early Infancy: A Case Study of a Czech Child Exposed to English – Tereza FOJTÍKOVÁ
Tereza FOJTÍKOVÁ
Bakalářská práce
L2 Vocabulary Learning in Early Infancy: A Case Study of a Czech Child Exposed to English
L2 vocabulary learning in early infancy: A case study of a Czech child exposed to English
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is language development in early infancy, specifically the development of lexicon in bilinguals. The literature review examines sources on childhood bilingualism and on lexical development in the first years of life. Naturally, it focuses on children's language comprehension. The goal is to discuss lexical development in bilingual infants in comparison to monolinguals …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj řeči u dětí ve věku 0-18 měsíců. V přehledu literatury bude uveden přehled zdrojů, které se zabývají raným vývojem řeči u dětí. Cílem je pojednat o lexikálním vývoji u bilingvních kojenců ve srovnání s monolingvními. Samozřejmě se zaměří na to, čeho je dítě v daném věku schopno z hlediska porozumění jazyku. Dále budou v přehledu literatury diskutovány metody …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Šimáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍKOVÁ, Tereza. \textit{L2 Vocabulary Learning in Early Infancy: A Case Study of a Czech Child Exposed to English}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a1mm2e/.
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Tereza. L2 Vocabulary Learning in Early Infancy: A Case Study of a Czech Child Exposed to English. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ -
Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka
Barbora HANZLOVSKÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA -
Získávání slovní zásoby - učení se slov izolovaně a ve větších celcích
Pavel NIMMRICHTER -
Strategie slovní zásoby u studentů a učitelů střední zdravotnické školy v německém jazyce
Kateřina Moudrá -
Využití paměťových strategií ve výuce slovní zásoby
Štěpánka Klimajová
Název
Vložil
Vloženo
Práva