Měření spokojenosti zákazníků franšízových prodejen DIY – Zuzana Ptáčková
Zuzana Ptáčková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků franšízových prodejen DIY
Customer Satisfaction Measurement of DIY Franchise Stores
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků ve dvou franšízových prodejnách společnosti OBI. Pro výzkum byly vybrány prodejny OBI ve Zlíně a v Ostravě – Zábřeh. Cíl práce spočíval v dosažení dostatečného množství dat k následnému vyhodnocení zákaznické spokojenosti v těchto DIY prodejnách. Pomocí online dotazníkového šetření a uskutečnění několika individuálních hloubkových rozhovorů …víceAbstract:
The bachelor‘s thesis deals with measuring customer satisfaction in two franchise stores of the OBI company. OBI stores in Zlín and Ostrava-Zábřeh were chosen for the research. The aim of the work was to achieve a sufficient amount of data for next evaluation of customer satisfaction in these DIY stores. The aim of the work was achieved by online questionnaire survey and several individual in-depth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová