Měření spokojenosti zákazníků franšízových prodejen DIY – Zuzana Ptáčková
Zuzana Ptáčková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků franšízových prodejen DIY
Customer Satisfaction Measurement of DIY Franchise Stores
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků ve dvou franšízových prodejnách společnosti OBI. Pro výzkum byly vybrány prodejny OBI ve Zlíně a v Ostravě – Zábřeh. Cíl práce spočíval v dosažení dostatečného množství dat k následnému vyhodnocení zákaznické spokojenosti v těchto DIY prodejnách. Pomocí online dotazníkového šetření a uskutečnění několika individuálních hloubkových rozhovorů …moreAbstract:
The bachelor‘s thesis deals with measuring customer satisfaction in two franchise stores of the OBI company. OBI stores in Zlín and Ostrava-Zábřeh were chosen for the research. The aim of the work was to achieve a sufficient amount of data for next evaluation of customer satisfaction in these DIY stores. The aim of the work was achieved by online questionnaire survey and several individual in-depth …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143439
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Hana Jurášková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová