Intervence u dětí s rizikem poruch chování a emocí – Mgr. Jana Antošová
Mgr. Jana Antošová
Bakalářská práce
Intervence u dětí s rizikem poruch chování a emocí
Intervention for children in risk of BD
Anotace:
Tato bakalářská práce „Intervence u dětí s rizikem poruch chování a emocí“ je překladem části knihy Interventions for Children With or At Risk of Emotional and Behavioral Disorders. Kniha je určena učitelům, speciálním pedagogům, školním psychologům i výchovným poradcům, kteří pracují s dětmi ohroženými poruchami emocí a chování. Kniha si klade za cíl poskytnout přehled ověřených metod pro diagnostikování …víceAbstract:
This bachelor thesis „Interventions for Children With or At Risk of Emotional and Behavioral Disorders “ is a translation of one part of a book with an identical title. The book was made for teachers, special educators, school psychologists, and school counselors working with children at risk of emotional or behavioral disorders. The main aim is to provide research-based best practices of how to diagnose …víceKlíčová slova
Intervence poruchy emocí a chování prevence antisociální chování ADHD strach fobie úzkostné poruchy deprese sociální dovednosti přímé vyučování prosociální chování Interventions emotional and behavioral disorders prevention fears phobias anxieties depression social skills direct instruction prosocial behavior
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqsjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Antisociální chování adolescentů a jeho vztah k rysům osobnosti a k sebehodnocení
Adéla Rajsiglová -
Analýza vztahů a souvislostí mezi biologickými a psychickými markery, výchovným stylem a formátem rodiny u lidí s asociálním chováním a lidí s prosociálním chováním
Kateřina Tycová -
Rizikové a antisociální chování na středních školách
Barbora Smejkalová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Sociální dovednosti a možnosti jejich rozvoje u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika KYSILKOVÁ