Realizace chemicky orientovaných experimentů za využití mobilního telefonu jako detektoru. – Bc. Michal LACH
Bc. Michal LACH
Master's thesis
Realizace chemicky orientovaných experimentů za využití mobilního telefonu jako detektoru.
Implementation of the chemically oriented experiments using mobile phone as a detector.
Anotácia:
Badatelsky orientovaná výuka je metoda vysoce aktivizující a poslední dobou velmi diskutovaná. V chemii se nám k tomuto pojetí výuky nabízí využít experiment. Pokud se nám tyto experimenty podaří co nejvíce přiblížit skutečným postupům vědce, tedy skutečnému bádání, nabývá metoda o to větší hodnotu. K takové úpravě je však třeba přístrojů, které jsou schopny pozorované jevy vhodně zaznamenat, a ne …viacAbstract:
Inquiry-based learning is a highly activating method and has been widely discussed recently. In chemistry teaching, the use of experiments is quite an obvious option for this teaching method. If we manage to bring these experiments as close as possible to the real procedures of the scientists, the method becomes even more valuable. However, such an adjustment requires devices that can properly detect …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Jiří Kalina, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LACH, Michal. Realizace chemicky orientovaných experimentů za využití mobilního telefonu jako detektoru.. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Chemistry - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík