Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko. – BcA. Katarína Kandriková
BcA. Katarína Kandriková
Diplomová práce
Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.
Public Communication of Music and Cultural Institutions in the Context of Growing Social Polarisation in Slovakia and the Czech Republic. A managerial-production perspective.
Anotace:
Rostoucí podpora extremistických nálad ve společnosti se v posledních letech pro největší kulturní instituce na Slovensku a v České republice stala výzvou. Veřejná podpora polarizujících témat (válka na Ukrajině, podpora práv LGTBQ+ komunity, očkování atd.) vytváří pro umělecké instituce nové výzvy, jelikož se stávají terčem nenávistných reakcí svého publika. Cílem této práce je zmapovat komunikaci …víceAbstract:
The growing support for extremist movements in society has in recent years become a challenge for the largest cultural institutions in Slovakia and the Czech Republic. Public support for polarizing issues (the war in Ukraine, support for the rights of the LGTBQ+ community, vaccination, etc.) creates new challenges for art institutions as they become the target of hateful reactions from their audiences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/askng/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Markéta Štěpáníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANDRIKOVÁ, Katarína. \textit{Veřejná komunikace hudebně-kulturních institucí v kontextu narůstající polarizace společnosti na Slovensku a v Česku. Manažersko-produkční hledisko.}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/a2fpyn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/askng/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Using Music and Poetry to Highlight Socio-Cultural Context in ELT
Markéta Hrabcová -
Music as a Cultural Diplomacy Instrument: The Jazz Diplomacy during the Cold War
Gabriela Marques Garcia De Souza -
Russian Influence on the Ukrainian and Russian Public Through Film and Ukraine’s Response pre-2014 and post-2014
Illia Kuksenko -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová