Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu – Nikola Jamborová
Nikola Jamborová
Master's thesis
Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets.
Abstract:
Práce se zabývá analýzou lokální módní značky Ether z pohledu marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Jsou vysvětleny pojmy móda, slow fashion, specifické nástroje módního marketingu a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Práce se zabývá detailní analýzou prodejů a prodejních kanálů značky. Pomocí řízených rozhovorů je nastavena cílová skupina značky. Popsána …moreAbstract:
The thesis deals with analysis of the local fashion brand Ether from the point of view of marketing tools typical for the fashion industry but also outside of it. There are explained concepts of fashion, slow fashion, specific fashion marketing tools and marketing research of the questionnaire. The work deals with the detailed analysis of sales and sales channels of the brand. Tailor made marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70428
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Barbara Hucková
- Reader: Jan Hušek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Františka Bartůňková -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
ANALÝZA SOUČASNÉHO VÝVOJE MÓDY A TVORBA VLASTNÍ UCELENÉ KOLEKCE KABELEK, TAŠEK A JINÝCH DOPLŇKŮ.
Lenka KARASOVÁ -
ANALÝZA SOUČASNÉHO VÝVOJE MÓDY A TVORBA VLASTNÍ UCELENÉ KOLEKCE KABELEK, TAŠEK A JINÝCH DOPLŇKŮ
Monika LEPSCHY -
ANALÝZA SOUČASNÉHO VÝVOJE MÓDY A TVORBA VLASTNÍ UCELENÉ KOLEKCE KABELEK, TAŠEK A JINÝCH DOPLŇKŮ
Markéta KUBOVÁ -
Analýza současného vývoje módy a tvorba vlastní ucelené kolekce kabelek, tašek a jiných doplňků
Iva SOLILOVÁ -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová