Specifické poruchy učení - srovnání generací – Ing. Markéta Lavická
Ing. Markéta Lavická
absolventská práce studenta CŽV
Specifické poruchy učení - srovnání generací
Specific learning disabilities - compare of generations
Anotácia:
Tato závěrečná práce pojednává o specifických poruchách učení z pohledu lidí, které od sebe dělí celá jedna generace. Cílem práce bylo zjistit, jaký přístup měli pedagogové a rodiče k žákům se specifickými poruchami učení před třiceti lety a dnes. Teoretická část práce je zaměřena na dostupné literárními prameny s tématikou poruch učení; především na diagnostiku a reedukaci poruch učení.V praktické …viacAbstract:
This final work focuses on specific learning disabilities from the perspective of people who are separated by an entire generation. The aim was to ascertain what approach educators and parents of pupils with specific learning disabilities had thirty years ago compared to today.The theoretical part focuses on literary sources available on the topic of learning disabilities; primarily on the diagnosis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 3. 2016
- Vedúci: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Educational sciences study / Teaching Specialized Subjects
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Zhodnocení fungování vybraných pedagogicko-psychologických poraden v České republice
Kristýna Sobková -
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Lenka Přibylová -
Sebepojetí adolescentních klientů pedagogicko-psychologické poradny
Monika MANDOVCOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Syndrom vyhoření u psychologů v pedagogicko-psychologických poradnách a jeho determinanty
Veronika HUSEROVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva