Aneta BOTKOVÁ

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice

Satisfaction of Customers of the Petrol Station Těšetice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků Čerpací stanice Těšetice. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části uvádím na základě rešerše literatury poznatky o zákaznících, zaměstnancích, spokojenosti zákazníků a službách. Také uvádím informace o merchandisingu a konkurenci. V praktické části představuji historii a současnost firmy, provádím SWOT …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a survey of satisfaction of customers of the petrol station Těšětice. The thesis is divided in two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I present findings about customers, employees, satisfaction of customers and services, based on research in relevant literature. I also present information about merchandising and competition. In the analytical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOTKOVÁ, Aneta. Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe