Lucie Doktorová
Bachelor's thesis
Personální marketing v bankovní organizaci
Personnel marketing in the bank organization
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je zjistit, zda v současné rychle se vyvíjející době je možné využívat teoretických poznatků z oblasti personálního marketingu v praxi. K tomuto účelu jsem provedla analýzu činností útvaru personálního marketingu v oblasti vyhledávání a získávání nových zaměstnanců ve významné bankovní organizaci XY, a. s. v České republice. Pomocí komparativní metody a analýzy zkoumám …moreAbstract:
The subject of my Bachelor's Thesis is to determine if is possible to use theoretical knowledge of personal marketing in practice. For this purpose I analyzed the activities of department of personnel marketing, especially involvement in recruitment, in significant banking organization XY in Czech Republic. By using comparative methods and analysis I compare a view of literature on activities of personnel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31729
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Zuzana Dvořáková
- Reader: Jiří Kleibl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31729
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová -
Výběr a získávání zaměstnanců v personální agentuře XY
Michaela Pitínová -
Posouzení získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Vilma Špinarová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Výběr a získávání nových zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Jakub Jandora -
Zhodnocení využití různých nástrojů získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Dominik Klimscha