Jiří Joukl

Bakalářská práce

Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování

Determinants of Customer Satisfaction in Shopping Behavior
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Abstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to describe the regularities of customer behaviour, to describe the consumer decision process, to aim to the post-acquisition process and methods of its analysis and to apply the acquired knowledge to the analysis of the post-acquisition behaviour of the customers of the Czech telecommunication company Telefonica Czech a. s.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Vladislav Bína

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37365