Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování – Jiří Joukl
Jiří Joukl
Bakalářská práce
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Determinants of Customer Satisfaction in Shopping Behavior
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.Abstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to describe the regularities of customer behaviour, to describe the consumer decision process, to aim to the post-acquisition process and methods of its analysis and to apply the acquired knowledge to the analysis of the post-acquisition behaviour of the customers of the Czech telecommunication company Telefonica Czech a. s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Metody měření a hodnocení reputace podniků
Pavlína Macková -
Metody hodnocení nevyrovnanosti pozemků v precizním zemědělství
Jan Valík -
Konstrukce měřícího zařízení a metody hodnocení krípových zkoušek
Martin ŘEZNÍČEK -
Hodnocení anizotropie mačkavosti textilií pomocí inovované metody měření úhlu zotavení
Aneta Brožová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová