Vliv slabozrakosti na rozvoj čtení u žáků základních škol – Kateřina Kulšteinová
Kateřina Kulšteinová
Bakalářská práce
Vliv slabozrakosti na rozvoj čtení u žáků základních škol
Influence of low vision on the development of reading in primary school pupils.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje čtení u žáků se slabozrakostí. Teoretická část bakalářské práce se zaměří na teorii vývoje čtení a na vliv slabozrakosti na úroveň čtenářských dovedností a výkonnosti. Dále jsou zde popsána podpůrná opatření, která mohou být přiznána žákům se slabozrakostí. Zmíněna je také charakteristika žáka na prvním stupni základní školy. Cílem praktické části bakalářské …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedoucí: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměmím ve 2. ročníku ZŠ
Věra Bajová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě
Olga JURÁŇOVÁ -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ 1
Hana Špaňhelová -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová -
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Vzdělávání žáků se zrakovým postižením na běžné základní škole
Tereza MIKELOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022