Ing. Alexandra Bagiová

Diplomová práce

Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu

Content Marketing Campaign of the Chosen Sport Organisation
Abstract:
The presented diploma thesis aims to create a marketing campaign based on the principles of content marketing, which corresponds to the marketing goals of a starting sports organization, makes it known, and expands its membership base. The first chapter presents the theoretical definition of content marketing, the characterization of its tools, and the definition of methods of application. The practical …více
Abstract:
Predkladaná záverečná práca má za cieľ vytvoriť marketingovú kampaň založenú na princípoch content marketingu, ktorá korešponduje s marketingovými cieľmi začínajúcej športovej organizácie, dostáva ju do povedomia a rozširuje jej členskú základňu. Prvá kapitola predstavuje teoretické vymedzenie content marketingu, charakterizovanie jeho nástrojov a spôsobov uplatnenia. Praktická časť záverečnej práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií