Ondřej Smrček

Master's thesis

Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd

International Marketing Strategy of Web Driving Book
Abstract:
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2007
  • Supervisor: Jana Bílková
  • Reader: Petr Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3550