Ondřej Smrček

Master's thesis

Mezinárodní marketingová strategie Internetové Knihy jízd

International Marketing Strategy of Web Driving Book
Anotácia:
Práce popisuje analýzu trhu a tvorbu komplexní marketingové strategie pro novou internetovou aplikaci Internetová Kniha jízd. Podrobně je zde rozebrána příprava jednotlivých složek marketingového mixu, zejména cenové a komunikační politiky a obchodního modelu. Kromě českého trhu je zpracována i strategie pro espanzi na Slovensko.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
  • Vedúci: Jana Bílková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3550