Mgr. Kateřina MARTINCOVÁ

Bachelor's thesis

Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s.

Advertising the nutritional supplements in Walmark company
Abstract:
V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového …more
Abstract:
This bachelor work analyses the nutritional supplements advertising activities in Walmark Company which specializes in production and distribution of nutritional supplements and medicaments. The theoretical part considers the problematic of nutritional supplements and their position on the Czech market, the analytical part describes history and company profile, economical values and their competitors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2635

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARTINCOVÁ, Kateřina. Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications