Mgr. Kateřina MARTINCOVÁ

Bachelor's thesis

Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s.

Advertising the nutritional supplements in Walmark company
Anotácia:
V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového …viac
Abstract:
This bachelor work analyses the nutritional supplements advertising activities in Walmark Company which specializes in production and distribution of nutritional supplements and medicaments. The theoretical part considers the problematic of nutritional supplements and their position on the Czech market, the analytical part describes history and company profile, economical values and their competitors …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2635

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTINCOVÁ, Kateřina. Propagace doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications