Bc. Kamila Dlouhá

Diplomová práce

Budování vztahu se zákazníky

Creation relations with customers
Anotace:
Ve své práci se zabývám otázkami „Jak lze získat nové zákazníky a udělat je spokojenými?“. „Jak si v dnešní obrovské konkurenci zákazníka udržet?“ Jedna z hlavních odpovědí na tyto otázky je budování dobrých vztahů se zákazníky. Hlavním cílem práce je definovat vhodné postupy v budování dobrého vztahu se zákazníkem. Pro jeho dosažení jsem v průzkumu zvolila formu dotazníkového šetření, které se zabývalo …více
Abstract:
In my diploma work I am focusing on these questions: “How to get new customers and satisfied them?” and “How to keep customers in nowadays rivality?” One of the answers on these questions is to build good relationships with customers. The main objective of this work is to define appropriate processes in building good relationships with customers. For accomplishment this task I choose questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: RNDr. Václav Vohánka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance