Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace – Jiří Holub
Jiří Holub
Bakalářská práce
Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace
Social Advertising aimed at Prevention from addictive Substances in a Teenage Generation
Anotace:
Tato Bakalářská práce na téma "Sociální reklama zaměřená na prevenci proti návykovým látkám u dospívající generace" je rozdělená na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány jednotlivé pojmy týkající se daného tématu a metodika prováděného výzkumu. V praktické části bude zpracován a vyhodnocen kvantitativní vý-zkum a definovány doporučení z těchto informací.Abstract:
This bachelor thesis theme is "Social advertising focused on prevention against addictive substances in adolescent generation" is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there will be described particular concepts related to the topic and methodology of the research. In the practical part, quantitative research and recommen-dations from aquired information will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUB, Jiří. \textit{Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/a3zksj/.
Jak správně citovat práci
Holub, Jiří. Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Aneta Capková -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková -
Dopad sociálních sítí na dospívající generaci
Tomáš Průša -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Sociální marketing
Tim Kutil