Tereza VYBÍRALOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
Marketing management of particular organisation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je …moreAbstract:
The bachelor thesis concerns the analysis of the Red Bull Ltd. marketing strategy and influence on the target group. It is divided into 3 main parts. It aims to analyse modern marketing trends and the application into the marketing mix. Furthermore it will apply theoretical knowledge on particular events and to evaluate the internal and external environment of the company. The analysis is supported …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Accessible from:: 11. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYBÍRALOVÁ, Tereza. \textit{Marketingové řízení ve vybrané organizaci}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Philosophy. 2015. Available from: https://theses.cz/id/a412fa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYBÍRALOVÁ, Tereza. Marketingové řízení ve vybrané organizaci. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of PhilosophyBachelor programme / field:
International Territorial Studies / European Territorial Studies - Czech Republic and German Speaking Countries
Theses on a related topic
-
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Marketingová strategie vybrané firmy: Red Bull
Aneta Stupáková -
Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Anežka Syrovátková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Patrik Pham -
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Miriam Skandraniova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights