Marketingové řízení ve vybrané organizaci – Tereza VYBÍRALOVÁ
Tereza VYBÍRALOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
Marketing management of particular organisation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je …víceAbstract:
The bachelor thesis concerns the analysis of the Red Bull Ltd. marketing strategy and influence on the target group. It is divided into 3 main parts. It aims to analyse modern marketing trends and the application into the marketing mix. Furthermore it will apply theoretical knowledge on particular events and to evaluate the internal and external environment of the company. The analysis is supported …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBÍRALOVÁ, Tereza. Marketingové řízení ve vybrané organizaci. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Evropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící země
Práce na příbuzné téma
-
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Marketingová strategie vybrané firmy: Red Bull
Aneta Stupáková -
Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Anežka Syrovátková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Patrik Pham -
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Miriam Skandraniova
Název
Vložil
Vloženo
Práva