Linda VALÁŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora prodeje ve vybrané jednotce
Sales promotion in a selected unit
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace. V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále …moreAbstract:
This bachelor thesis discusses sales promotion, its application and effectivity in a particular retail trade. The theoretical part introduces sales promotion in its entirety and for a correct understanding of the issue it situates it into the context of the whole marketing communication. In the practical part of this work are dealt with the introduction of a network of stationary stores McPen and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta Broučková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALÁŠKOVÁ, Linda. Podpora prodeje ve vybrané jednotce. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights