Místní region ve výuce na základní škole (na příkladu regionu Vimpersko) – Bc. Jitka LENCOVÁ
Bc. Jitka LENCOVÁ
Diplomová práce
Místní region ve výuce na základní škole (na příkladu regionu Vimpersko)
Local region in education at primary school (for example, the region Vimperk)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá místním regionem ve výuce na základní škole. Práce je zaměřena na vytvoření geografického projektu, který by měl dětem lépe přiblížit místo jejich bydliště. Práce obsahuje podrobný postup při realizaci samotném projektu, pracovní list pro návštěvu muzea. Vytvoření geografického projektu má zajímavou formou dětem přiblížit život v šumavském městě, poznat historii svého města …víceAbstract:
This thesis deals with topic of a local region in elementary school teaching. My thesis focuses on creation of a geographical project which should better acquiant children with their place of birth. The thesis contents a detailed procedure for implementation of the project and a worksheet. Creation of the geographical project should bring children to life of the town of Šumava in an interesting way …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Marie Novotná, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LENCOVÁ, Jitka. Místní region ve výuce na základní škole (na příkladu regionu Vimpersko). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Vy-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Projekt využití geografických informačních systémů v problematice krizového řízení na území města Olomouce
Marcela Minaříková -
Percepce pojmu region a místní region studenty na různých stupních vzdělávacího systému
Šarlota STEHLÍKOVÁ -
Region Chodsko v učebnicích základních a středních škol a jeho využití pro výuku místního regionu
Eva TREFANCOVÁ -
DEFINOVÁNÍ POJMŮ MÍSTO, REGION, MÍSTNÍ REGION V OČEKÁVANÝCH VÝSTUPECH A UČIVU RVP VČETNĚ JEJICH VYUŽITÍ VE VÝUCE PRO ZŠ NA PŘÍKLADU SEMILSKÉHO REGIONU
Martin Adamec -
Místní region pohledem absolventů základních škol
Ondřej KUBÁT -
Místní region ve výuce zeměpisu na ostravských školách
Zuzana KIRMANOVÁ -
Návrh a evaluace vyučování tématu Místní region na příkladu Chodska
Martin PIVOŇKA -
Stav výuky tématického celku místní region na základních školách v Karlovarském kraji
Martin MATOUŠEK