Návrh marketingové strategie jazykového kurzu pro seniory – Lucie Škopcová
Lucie Škopcová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie jazykového kurzu pro seniory
The Marketing Strategy Design of the Language Course for Seniors
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou strategii nového jazykového kurzu pro seniory. Kurz by měl co nejvíce odpovídat potřebám a možnostem jeho účastníků, tedy osob starších padesáti let a zároveň by měl být pro Jazykovou školu Hello natolik atraktivní, aby ho zařadila do své nabídky. Návrhy marketingové strategie vycházely ze dvou na sebe navazujících výzkumů. V prvním případě se jednalo …víceAbstract:
The purpose of this Diploma Thesis was to design the marketing strategy of new language course for seniors. The course should mostly meet the needs and abilities of its participants, meaning persons older 50 years and also should be attractive enough to be included into the Hello Language School offer. Design of marketing strategy was based on two consecutive researches. The first of them was survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Kateřina Kopčilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jazykové školy GoStudy
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie vybraného podniku
Zuzana Skálová -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie vzdělávacích organizací
Iva Andresová -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie jazykové školy Royal School
Lucie Pazderská