Bc. Jana Kučerová
Bachelor's thesis
Nekalá reklama v České republice
Unfair Advertising in Czech Republic
Abstract:
Rozbor právní úpravy reklamy v České republice, historické a ekonomické souvislosti. Rozbor právní úpravy v České republice a příklady nekalé reklamy.Abstract:
Analysis of the legal frames of the advertising in the Czech Republic, historical and economical connection. Analysis of the legal frames of the hidden advertising in the Czech Republic and examples of the unfair advertising.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Milan Závurka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučerová, Jana. Nekalá reklama v České republice. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Igor Filimonov